donderdag 27 december 2012

Review: Twingle krulset

 
Hallo lieve lezers,
Vandaag laten we jullie kennis laten maken met een heel nieuw concept op het het gebied van krulsets. Wij hebben een krulset opgestuurd gekregen om deze te reviewen voor onze blog. En we zijn heel enthousiast! We kunnen niet wachten om het jullie te laten zien! Wil je weten hoe het werkt en hoe je het moet gebruiken? Lees dan maar snel verder! Want we hebben ook een filmpje erover gemaakt

Dit is hoe de twingle krulset eruit ziet. In een complete set voor lang haar zitten 40 lange twingles en 6 korte twingles. De korte zijn bijv. voor je kuif of pony. De set wordt geleverd in een handig tasje met een rits, waardoor je hem dus ook makkelijk kunt opbergen en mee kunt nemen als je bijv. op vakantie gaat. De twingles zijn heel makkelijk in te brengen door middel van de haak. Het nut van deze krullers is dat als je haar door de krullers heen haalt met de haak, de twingle meteen terug springt in zijn vorm. De pijpenkrul vorm. Zo creëer je dus hele mooie krullen. Ik heb het meteen toen ik het binnenkreeg uitgetest. En het resultaat mocht er wezen, nadat ik een paar uur met me hoofd zo vol met krullers had gezeten.

Toen ik de krullers eruit haalde, zat me hoofd echt vol mooie krullen, die er echt lang in bleven zitten. Me haar was soms wel te lang voor de twingles, want soms stak er een klein stukje haar uit bij de twingle. Zoals jullie op de foto ook kunnen zien. Hier zien jullie de foto die ik heb gemaakt toen de twingles eruit waren. Het resultaat mag er zijn he?
                                                  

     
Deze krullers ga ik vast en zeker vaker gebruiken en ik ben echt blij dat ik dit mocht reviewen! Ik heb nog even een filmpje gemaakt hoe je het moet gebruiken enz., want er waren nog geen (nederlandse) bloggers die er een filmpje over hadden gemaakt! En als je de twingles zelf ook wil gaan gebruiken gaat het het best op net gewassen haar en met een stylingproduct. Na dat je ze erin heb gedaan, even ongeveer 20 minuutjes föhnen. Vervolgens laat je ze afkoelen en kun je ze eruit halen. Zo krijg je het beste resultaat!



                                                                Prijs krulset: €47,50
                                                          Verkrijgbaar op: www.Twingle.nl

                                   Wat vinden jullie van deze krulset? Lijkt het je wat?
                                                            Zet het in de comments?
                                                                   XOXO Louise





2 opmerkingen:

We zouden het leuk vinden als je een reactie zet, maar hou het wel netjes.
Reacties met scheldwoorden en vloeken wordt niet geaccepteerd!

Kusjes,
Louise, Daphne & Cynthia